Καλό Καλοκαίρι

Το σχολικό έτος τελείωσε! Έχουμε καλύψει το Γυμνάσιο όλα αυτά τα χρόνια. Υπάρχει η ηλεκτρονική τάξη μας και τα άλλα μας τα ιστολόγια όπου θα συνεχίσουμε τις αναρτήσεις μας. Έτσι εδώ θα δημοσιεύουμε θέματα για τα μικρά παιδιά του Δημοτικού! Επίσης, θα δημοσιεύουμε θέματα σε σχέση με τα πολιτιστικά, ή θέματα που αφορούν τα παιδιά και τους εφήβους.

.

Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

Edu4Kids: Θέμα στο Scoop.it για παιδιά




Στην διεύθυνση http://www.scoop.it/t/edu4kids υπάρχει το επιμελημένο θέμα που δημιούργησα και στο οποίο οι σχετικές αναρτήσεις θα αφορούν στα μικρά παιδιά. Τα παιδιά από την προσχολική ηλικία και ως να τελειώσουν το Δημοτικό θα μπορούν να βρίσκουν εκεί θέματα σε σχέση με προγράμματα, εκπαιδευτικό λογισμικό και on-line υλικό για να παίζουν και να μαθαίνουν.
Όπως γράφω και στην πρώτη μου ανάρτηση εκεί:
«Έχω πολλά ανήψια που από πολύ μικρά, στην προσχολική ακόμη ηλικία, χρησιμοποιούν τον υπολογιστή σαν παιχνίδι. Οι γονείς τους μου ζητάνε προγράμματα, παιχνίδια κτλ κατάλληλα για αυτά. Έχω αναρτήσει πολλά από αυτά στα ιστολόγιά μου.
Θα κάνω μια προσπάθεια να τα συγκεντρώσω εδώ και έτσι οι γονείς,  τα μικρά ανήψια μου και κάθε άλλο παιδάκι να μπορεί να βρίσκει υλικό. Το υλικό αυτό θα είναι λογισμικό ανοιχτού κώδικα που ελεύθερα μπορούν να κατεβάζουν στον υπολογιστή τους. Επίσης on-line παιχνίδια και εφαρμογές. Καλή αρχή επομένως! Κάθε εισήγηση είναι ευπρόσδεκτη!»
Αν έχετε παιδιά ή ανήψια ή σας ενδιαφέρει το θέμα, κάντε κλικ να επισκευτείτε το Edu4Kids και ελπίζω να βρείτε κάτι χρήσιμο για εσάς εκεί. Καθώς τα ανήψια μου μου ζητάνε πάντα κάτι νέο, θα φροντίζω να το ενημερώνω συχνά! Επίσης αν έχετε κάτι υπόψη, παρακαλώ, είστε ευπρόσδεκτοι να το εισηγηθείτε.
Καλή αρχή και καλή πορεία στο νέο αυτό θέμα!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

My Scoop: Liquid Planet

..............................

saferinternet.gr Dart

saferinternet.gr SafeLine.gr

Το Χαμόγελο του Παιδιού


Λύρειο Παιδικό Ίδρυμα
 lyreioidryma.gr


Ελληνικό Παιδικό χωριό στο Φίλυρο
 paidikoxorio.gr


Χατζηκυριάκειο

Μαζί για το Παιδί

Μαζί για το Παιδί